8 thoughts on “Subordinate Clauses

  1. lol thats so funny πŸ˜€ And guys i found a great outfit for Ava s birthday πŸ˜€ and it was because i done good and cuz its coming soon to the end of year 3

  2. and…. i got a new school bag to because that! πŸ˜€ IT IS SOOOOO PRETTY FROM SMIGGLE AND IT HAS MERMAIDS ON IT and shells and yea more stuff

  3. And next year I’m getting a new bag for year 4 and idk if it’s gonna be from SMIGGLE but I hope it is!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *